فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

فینکس به جای فایرفاکس

در ماه‌های اخیر، موزیلا توجه چندانی به نسخه اندرویدی فایرفاکس نکرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که دلیل موجهی پشت این تصمیم قرار دارد که خط‌مشی این شرکت را در آینده ترسیم می‌کند.

طبق اخباری که جدیداً به بیرون درز پیدا کرده، موزیلا روی مرورگری جدید با نام فینکس (Fenix) کار می‌کند تا درنهایت آن را جایگزین فایرفاکس در اندروید کند. از آنجایی که بخش اعظمی از تیم فایرفاکس روی این مرورگر جدید کار می‌کنند، فایرفاکس در ماه‌های اخیر کمتر به‌روزرسانی دریافت کرده است.

سند جدیدی که به‌تازگی توسط موزیلا منتشر شده، برنامه‌های این شرکت را برای جایگزینی فایرفاکس با فینکس مشخص می‌کند. نسخه ۶۷ و ۶۸ فایرفاکس طبق برنامه قبلی در تاریخ مذکور منتشر خواهند شد؛ اما پس از آن، مرورگر یاشده تنها به‌ به‌روزرسانی‌های جزئی اکتفا خواهد کرد؛ بدین‌ترتیب نسخه ۶۸.۱ در ۱۲ شهریور و نسخه ۶۸.۲ در ۳۰ مهرماه سال جاری منتشر خواهند شد.

موزیلا در این سند اشاره کرده که آن‌ها به‌طور پیوسته اعضاء تیم فینکس را برای برطرف‌کردن باگ‌ها و مشکلات جزئی فایرفاکس به بخش‌های مختلف هدایت خواهند کرد.

انتشار نسخه ۶۸ به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی عمده مرورگر فایرفاکس به مهندسان موزیلا اجازه خواهد داد تا با سرعت و تمرکز بیشتری روی توسعه ویژگی‌های فینکس کار کنند.

متأسفانه درباره زمان انتشار نهایی فینکس هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما مشخصاً نسخه فعلی فایرفاکس در زمان نامشخصی در سال آینده میلادی به فعالیت خود پایان‌ خواهد داد.

از آنجایی که مرورگر فینکس کاملاً از ساختار متفاوتی (GeckoView به‌جای Gecko) بهره می‌برد، به‌نظر می‌رسد که آماده‌سازی آن برای انتشار عمومی مقداری زمان نیاز داشته باشد.

اگر به آزمایش مرورگر Fenix علاقه دارید، می‌توانید از طریف این لینک اقدام به‌ دریافت بیلد‌های آزمایشی کنید. توجه داشته باشید که برای اجرای اپلیکیشن روی دستگاهتان، باید نسخه سازگار با معماری گوشی‌تان را انتخاب کنید. اگر در این رابطه اطلاعی ندارید، می‌توانید نسخه «aarch64» را انتخاب کنید.

توافق ایران و اتحادیه اروپا

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی مدعی شد که اتحادیه اروپا هفته پیش با برنامه زمانبندی منتشر نشده‌ای درباره تسهیل روابط تجاری کشورهای اروپایی با ایران موافقت کرده است.

ایران امروز اعلام کرد که طی 10 روز آینده از محدودیت ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده که در برجام آمده، عبور خواهد کرد.

گاردین مدعی توافق جدید ایران و اتحادیه اروپا شد

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، آژانس انرژی اتمی ایران نیز اعلام کرد که تهران از 7 جولای (16 تیرماه) غنی سازی اورانیوم 20 درصد خود را آغاز خواهد کرد.

اظهارات «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران باعث فشار بیشتری بر اروپا برای پایبندی به شرایط توافق هسته‌ای سال 2015 ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش گاردین، اتحادیه اروپا هفته پیش با یک برنامه زمانی منتشرنشده برای تسهیل روابط تجاری میان تهران و کشورهای اروپایی موافقت کرده است. این روزنامه نوشته هنوز مشخص نیست که این اقدامات به اندازه‌ای کافی باشد که ایران را ترغیب کند تا درباره راهبرد خود برای کاهش تعهدات هسته‌ای دوباره فکر کند.

آموزش گام به گام ساخت جیمیل

جیمیل سرویسی متعلق به شرکت گوگل برای ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی به صورت رایگان می باشد و فضای 15 گیگابایتی برای این کار در اختیار هر کاربر قرار داده است. با استفاده از قابلیت ایمیل می توانید پیام و نامه های کاری، تحصیلی و … خود را رد و بدل کنید.در این مطلب قصد داریم تا مراحل ساخت جیمیل را به صورت گام به گام و تصویری به شما دوستان ارائه دهیم.

قدم اول: در ابتدا به وب سایت زیر مراجعه کنید:

accounts-google-com

قدم دوم: برای ساخت اکانت جدید در صفحه باز شده بر روی گزینه Create account کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت گوگل (GMail)
آموزش ساخت اکانت گوگل (GMail)

قدم سوم: حالا صفحه ثبت نام برای شما باز خواهد شد و بایستی اطلاعات را با توجه به راهنمای زیر وارد کنید:

  • Name: نام و نام خانوادگی خود را به ترتیب در کارهای این قسمت وارد کنید.
  • Choose your username: نام کاربری یا جیمیل جدید خود را انتخاب کنید.
  • Create a password: رمز جیمیل جدید را در این کادر وارد کنید.
  • Confirm your password: رمز وارد شده را یکبار دیگر در این کادر وارد کنید.
  • Birthday: تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. (آموزش تبدیل تاریخ خورشیدی به شمسی)
  • Gender: جنسیت خود را انتخاب کنید.
  • Mobile phone: شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • Your current email address: می‌توانید ایمیل دیگر خود را وارد کنید. (این گزینه کاملا اختیاری است)
  • Location: کشور خود را انتخاب کنید.

در انتها روی Continue ضربه بزنید.

آموزش ساخت جیمیل
آموزش ساخت جیمیل

قدم چهارم: در این مرحله امکان دارد برای شما یک کد از طرف گوگل ارسال شود که نیاز است آن را وارد کرده و به مرحله بعدی مراجعه کنید.

قدم پنجم: در این مرحله قوانین و اساسنامه‌های گوگل را مطالعه کرده و روی I AGREE ضربه بزنید.

قدم ششم: اکنون ایمیل شما در انتهای مراحل ساخته شدن است. بر روی گزینه Continue ضربه بزنید.

مراحل ساخت gmail
مراحل ساخت gmail

تبریک می‌گوییم! اکانت گوگل شما به همین سادگی ساخته شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

ساخت اکانت گوگل در اندروید و آی او اس

 

امیدواریم این آموزش مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل از بخش دیدگاه‌ها همراه با ما باشید.

جدول تغییرات نرخ طرح ترافیک سال 1398

تغییرات طرح ترافیک در سال ۱۳۹۸ اعلام شد

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران جدول تغییرات نرخ طرح ترافیک سال آینده را به‌تفکیک محل سکونت و حضور در ترافیک و نوع معاینه‌ی فنی اعلام کرد. شهرداری تهران در‌حالی از سال آینده طرح ترافیک ۱۳۹۸ را اجرا خواهد کرد که براساس اعلام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، قرار است نرخ ورود به طرح ترافیک براساس نرخ تورم و حداکثر ۱۵ درصد افزایش یابد.

محل سکونتحضور در ترافیکنوع معاینه‌ی فنینرخ سال ۱۳۹۷ (تومان)نرخ سال ۱۳۹۸ (تومان)

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

غیراوجبرتر

۱۳،۴۴۰

۷،۲۴۵

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

غیراوجعادی

۱۶،۸۰۰

۹،۶۶۰

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

یک سر اوجبرتر

۱۹،۲۰۰

۱۰،۳۵۰

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

یک سر اوجعادی

۲۴،۰۰۰

۱۳،۸۰۰

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

دو سر اوجبرتر

۲۸،۸۰۰

۱۵،۵۲۵

داخل محدوده

(با ۵۰ درصد تخفیف)

دو سر اوجعادی

۳۶،۰۰۰

۲۰،۷۰۰
خارج محدودهغیراوجبرتر

۱۳،۴۴۰

۱۴،۴۹۰

خارج محدودهغیراوجعادی

۱۶،۸۰۰

۱۹،۳۲۰
خارج محدودهیک سر اوجبرتر

۱۹،۲۰۰

۲۰،۷۰۰
خارج محدودهیک سر اوجعادی۲۴،۰۰۰۲۷،۶۰۰
خارج محدودهدو سر اوجبرتر۲۸،۸۰۰۳۱،۰۵۰
خارج محدودهدو سر اوجعادی۳۶،۰۰۰۴۱،۴۰۰

بهای طرح ترافیک برای ساکنان محدوده در سال آینده ۵۰ درصد کمتر از سایر محدوده‌ها تعیین شده است. بهای طرح ترافیک سال ۱۳۹۸ برای خودروهای بدون معاینه‌ی فنی برتر ۱۵ درصد افزایش یافته است. بهای طرح ترافیک برای خودروهای دارای معاینه‌ی فنی برتر، کمتر از ۸ درصد افزایش یافت. ساعات قبل از ۱۰ صبح و بعد از ۱۶ عصر، به‌عنوان ساعت‌های اوج ترافیک صبح و عصر درنظر گرفته می‌شود. همچنین، ملاک محاسبه‌ی حضور در ترافیک اوج یا غیراوج، اولین و آخرین مشاهده‌ی پلاک خودرو در دوربین‌ها است. 


آموزش گام به گام اینستاگرام + تمامی نکات و ترفندها

آموزش جامع اینستاگرام: تمامی ترفندها از صفر تا صد


هنگام نگارش این متن اینستاگرام نسخه‌ی ۱۴.۱ است و طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات متنوعی را نیز به خود اضافه کرده است که از جدیدترین این تغییرات می‌توان به امکان ارسال پست‌های آلبوم در سایز آزاد، امکان ارسال استوری‌ها از طریق دایرکت، نظرات تو در تو مانند فیسبوک و‌... اشاره کرد. در ادامه به معرفی بخش‌های این اپلیکیشن و ترفند‌های مربوطه می‌پردازیم.

آموزش ثبت نام در برنامه

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی است. در همان ورود اول، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به اکانت وارد کنید. اگر این اولین مراجعه‌ی شما است، می‌توانید با لمس گزینه‌ی Sign Up و سپس Signup with email or phone number وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید تا با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در برنامه ثبت نام کنید. اگر از روش ایمیل استفاده کنیدT می‌توانید بدون تأیید لینک فعال‌سازی، وارد اینستاگرام شوید. اما اگر شماره تلفن را وارد کنید ابتدا باید کد تأیید را که به شما پیامک شده است در برنامه وارد کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

  • در مرحله‌ی بعدی از شما خواسته می‌شود تا نام کامل خود (دلخواه) و یک رمز عبور برای اکانت انتخاب کنید. بعد از تکمیل این بخش و لمس گزینه‌ی Next، به مرحله‌ی اصلی یعنی تعیین نام کاربری یا آی‌دی خواهیم رسید. آی‌دی مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از تأیید آزاد بودن آن، به مرحله‌ی بعدی بروید.

  • در این بخش از شما خواسته می‌شود تا برای پیدا کردن دوستان احتمالی، اکانت خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید. اگر به هر دلیلی تمایلی به انجام اینکار ندارید گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی آخر ثبت نام وارد شوید.

  • در این بخش اینستاگرام مخاطبان شما را اسکن می‌کند و هر شخصی که اکانت اینستاگرام داشته باشد (با این شرط که شماره تلفن خود را در اکانت ثبت کرده باشد) به شما معرفی می‌کند تا در صورت تمایل او را فالو کنید. پیشنهادهای خود اینستاگرام نیز در تب جداگانه‌ای به شما نمایش داده می‌شوند تا با مرور محبوب‌ترین پیج‌های این شبکه، موارد دلخواه را فالو کنید.

کار تمام است. اکنون وارد محیط اینستاگرام شده‌اید. برای انتخاب عکس پروفایل نیز کافی است به پروفایل خود مراجعه کنید و با لمس طولانی روی عکس خام فعلی، یا مراجعه به بخش Edit You Profile عکس مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.


معرفی چهار بخش اصلی برنامه

در نوار ابزاری که در پایین صفحه قرار دارد ۵ گزینه وجود دارد که به جز گزینه میانی که مربوط به ارسال پست جدید است و در ادامه آن را معرفی می‌کنیم، ۴ گزینه دیگر به ۴ بخش اصلی اینستاگرام اختصاص دارند.

گزینهی اول (آیکون خانه) مربوط به بخش اصلی برنامه یا به اصطلاح Feed-ها است. این بخش مانند Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌های ارسال‌شده توسط اشخاصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید به‌صورت یکجا در این بخش به نمایش گذاشته می‌شوند. این بخش در ابتدا پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار نمایش می‌داد که متاسفانه در اقدامی عجیب از سوی مسئولین اینستاگرام و با وجود مخالفت‌های اکثر کاربران این شبکه، ترتیب نمایش پست‌ها کاملا به هم ریخت و هم اکنون پست‌ها به‌صورت به هم ریخته و شانسی نمایش داده می‌شوند. البته خود اینستاگرام اعلام کرده است که ترتیب پست‌ها را طوری نمایش می‌دهد که پست‌هایی که برای شما مهم‌تر است در بخش بالاتر نمایش داده شود؛ اما در عمل شاهد چنین موضوعی نیستید و پست‌ها به‌صورت کاملا Random نمایش داده می‌شوند.

گزینه‌ی دوم (آیکون ذره بین) بخش جستجوی اینستاگرام است که در آن به موارد مهم و بااهمیتی دسترسی خواهید داشت.

  • اولین بخش که در بالای صفحه قرار گرفته، مربوط به بخش جستجو است. در این قسمت با چهار تب متفاوت (Top, People, Tags و Places) رو‌به‌رو خواهید شد. اگر کلمه‌ مورد نظر شما در بخش اکانت‌ها (People) جستجو شود، صفحههای مربوط به آن و اگر همین کلمه در بخش هشتگ‌ها (Tags) جستجو شود نیز تمامی عکسهای مرتبط با موضوع جستجوشده‌، برای شما به نمایش در خواهد آمد. بخش Top نیز ترکیبی از آی‌دی‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌ها است و زمانی که کلمه‌ای را در کادر جستجو وارد می‌کنید می‌توانید در تب Top تمامی موارد مهم را اعم از هشتگ و... مشاهده کنید

  • دومین بخش مربوط به یک نوار باریک است که در آن می‌توانید لایو ویدیوها و استوری‌‌های محبوب و منتخب را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آن‌ها را تماشا کنید. اگر با مفهوم لایو ویدیو یا استوری آشنایی ندارید در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

  • بخش سوم نیز مربوط است به عکس‌ها و ویدیوهایی که به‌صورت اتفاقی از حساب‌های مختلف اینستاگرام (که فالو نکرده‌اید) به شما نمایش داده می‌شوند. این انتخاب‌ها بر اساس علایق شما صورت می‌گیرد، به این معنا که اینستاگرام با آنالیز افرادی که فالو کرده‌اید و تصاویری که لایک می‌کنید، عکس‌ها و ویدیوهایی که احتمالا برای شما جالب است، در این بخش برای شما نمایش می‌دهد. 

گزینهی سوم (آیکون قلب) بخش مدیریت اعلانها است. این بخش شامل دو برگه جداگانه با عنوان You وFollowing است. در بخش You اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تب دوم نیز میتوانید اطلاعات مختصری از افرادی که آنها را فالو کردهاید پیدا کنید. برای مثال میتوانید متوجه شوید که دوستتان چه عکسهایی را لایک یا به تازگی چه صفحهای را فالو کرده است

گزیه چهارم (آیکون آدمک) نیز پروفایل شخصی شما است. در این بخش تمامی عکسها و ویدیوهایی که ارسال کردهاید وجود دارند و میتوانید به تغییر اطلاعات اکانت خود بپردازید.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه عنوان کرد امروزه پلتفرم‌ها در سراسر جهان به یک حوزه رسانه‌ای و اقتصادی تبدیل شده‌اند و روی این پلتفرم‌ها قسمت‌های بزرگی از اقتصاد جهان شکل خواهد گرفت. در کشورمان نیز پلتفرم‌ها به خوبی شکل گرفته‌اند و در حوزه‌های مختلف چون اطلاعات بانکی و حمل و نقل، آموزشی و بهداشتی پلتفرم‌های خوبی داریم. در حال حاضر تعدادی از پلتفرم‌ها و سکوهای مفید در این حوزه فعال هستند که هم باعث اشتغال می‌شوند و هم به خوبی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما همچنان در حوزه رسانه کمی از کشورهای خارجی عقب مانده‌ایم؛‌ زیرا در پلتفرم‌ها و سکوهای پیام رسانی حجم زیادی از اطلاعات تبادل می‌شود که باید برای جبران این این عقب‌ماندگی فعالیت‌های زیادی انجام شود.