فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

چگونه اسناد و جزوات نوشتاری را به فایل PDF تبدیل کنیم

Docufy Scan to PDF اپلیکیشنی برای اسکن جزوات یا نوشته‌ها به شمار می‌رود که قادر است تنها با عکس‌برداری از صفحات مورد نظر، آن‌ها را تبدیل به PDF کند.

با هرچه بهتر شدن کیفیت دوربین‌های موبایل، قابلیت‌های جذابی برای آنها ارائه می‌شود که یکی از این موارد را می‌توان اسکن تصاویر دانست که با عکس‌برداری از جزوات یا دیگر مستندات، می‌توان آن‌ها را در یک فایل PDF ذخیره کرد. اگر از قشر دانشجویان باشید، به احتمال زیاد حداقل یک بار برایتان پیش آمده است که از جزوه‌ی دوست خود، یا از توضیحات نوشته شده روی تخته‌ی کلاس عکس‌برداری کرده باشید تا در آینده، از آن‌ها استفاده کنید. این شیوه برای هر کاربری مفید و مثبت خواهد بود اما در این میان، کاربرانی که به مطالعه‌ی جزوات مجازی در گوشی، تبلت یا رایانه عادت دارند می‌توانند بهترین استفاده را از این ویژگی کنند چراکه کاربران عادی ممکن است با مطالعه‌ی جزوات مجازی بازدهی کامل را از دروس مطالعه شده نداشته باشند. Docufy Scan to PDF اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند اسکن یا همان عکس‌برداری از جزوات را به طور منظم‌تری برای شما به انجام برساند.

docufy scan to pdf2 8b630

بعد از اولین ورود به اپلیکیشن Docufy Scan to PDF ابتدا باید از تمام مدارک یا جزواتی که مد نظر دارید، توسط دوربین داخلی این برنامه عکاسی کنید. در پایان، علاوه بر آنکه فایل‌های تهیه شده را به صورت عکس‌های جداگانه در اختیار خواهید داشت، می‌توانید از تمام عکس‌ها، یک فایل پی دی اف تهیه کنید تا جزوه‌های متفاوت را به صورت کاملا منظم و دقیق در گوشی خود ذخیره کنید. این ویژگی علاوه بر تمام ویژگی‌های مثبتی که به همراه خواهد داشت، می‌تواند ارسال یا انتقال جزوات اسکن شده را نیز آسان‌تر کند تا به جای ارسال چندین عکس به صورت نامنظم، یک فایل را به عنوان فایل اسکن شده برای دیگر دستگاه‌های خود ارسال کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Docufy Scan to PDF

دانلود از مایکت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد