فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

امکان تبدیل واحد ها در اندروید با Unit Converter Calculator + لینک دانلود

Unit Converter Calculator


Unit Converter Calculator اپلیکیشنی برای تبدیل واحد در گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید کمیت‌های مختلفی را به یکدیگر تبدیل کنید.

تبدیل واحدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله محصلان و شاغلین به آن نیاز خواهند داشت و گستردگی آن در زمینه‌ی کمیت‌ها مانند دما، مساحت، باینری یا... به قدری وسیع است که به خاطر سپردن آن‌ها کاری بسیار دشوار است. این امر برای هر شخصی، به خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ها می‌شوند، یک موضوع ضروری به حساب می‌آید که طبیعتا همراه داشتن اپلیکیشنی که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سوال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، 20 درجه‌ی سانتیگراد چند فارنهایت خواهد بود یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می‌شود مواجه نشده باشد.

Unit Converter Calculator یکی از اپلیکیشن‌های مفید اندرویدی در زمینه‌ی تبدیل واحد‌ها است که با پشتیبانی از کمیت‌های متنوعی همچون شتاب، زاویه، چگالی، سرعت انتقال داده ها، جریان الکتریسیته، انرژی، فرکانس، طول یا فاصله، شار مغناطیسی، فشار، مقاومت، سرعت، وزن و جرم و... ابزاری کامل و بی نقص را در این زمینه به وجود آورده است. این اپلیکیشن که به صورت رایگان منتشر شده است قادر به تبدیل تمام کمیت‌های مربوط به یکدیگر بوده و با نصب آن می‌توانید یک مبدل کامل را همیشه و همه جا در اختیار داشته باشید. برای دانلود این نرم افزار تحت وب می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.


دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد