فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

فروش نرم افزار اتوماسیون اداری در اهواز ، نرم افزار تحت وب

فروش نرم افزار آنلاین و پخش زنده ، اتوماسیون اداری آنلاین و تحت وب ، پخش زنده

اکران نوروزی آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر در اهواز

ekran-ahvaz-94

ناصر چنانی در گفت و گو با خبرنگار کارون پرس، گفت: هم زمان با فرارسیدن ایام تعطیلات سال نو، ده فیلم منتخب سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و غیر از آن در سینماهای اهواز و شهرستان ها برای علاقمندان به این هنر به نمایش در خواهد آمد. 

وی ادامه داد: از بین آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر فیلم های" استراحت مطلق"، "رخ دیوانه" ،"ایران برگر "و "روباه "در سینماهای؛ ساحل،هلال، اکسین و بهمن اکران خواهد شد. 
وی افزود: این فیلم ها که با محوریت مضامین اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و آداب و سنن ایرانیان تولید شده اند تا بیستم فرودین در جدول برنامه سینماهای اهواز قرار گرفته اند. 
این مقام مسئول عنوان کرد: در این فیلم ها که ساخته ی کارگردانان مطرح کشورمان بهروز افخمی، مسعود جعفری جوزانی ، ابوالحسن داوودی و عبدالرضا کاهانی هستند، هنرمندان جوان و نامی سینمای ایران از جمله بابک حمیدیان، طناز طباطبایی،محسن طنابنده، حمید گودرزی و... به ایفای نقش پرداخته اند. 
چنانی در رابطه با فیلم های به اکران درآمده ویژه تعطیلات نوروز در شهرستان ها، گفت: در دزفول فیلم پر فروش "لامپ 100"،"کاغذ خروس نشان" و "شانس عشق تصادف "سه فیلم منتخب برای اکران در سینماهای این شهر است، همچنین "مجرد چهل ساله"، "لامپ 100" و" تمشک "فیلم هایی است که در ایام تعطیلات در شهرستان های ماهشهر و شوشتر به روی پرده خواهند رفت و هم استانی های عزیزمان در سینما نخل خرمشهر می توانند شاهد پخش فیلم های" لامپ 100، "زیباتر از زندگی" و "مجرد چهل ساله" باشند. 
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین از ویژه برنامه ی سینما ساحل در آستانه فرارسیدن سال نو در اهواز خبر داد و افزود: با افتتاح بخش سینما ی هنر تجربه در سیبنما ساحل اهواز هشت فیلم تحسین شده و برگزیده ی داخلی و خارجی به اکران درخواهند آمد که "پریدن از ارتفاع کم"، "مردی که اسب شد "و "گاو" فیلم های داخلی و دو فیلم اسب تورین" و "ادیسه ی فضایی" در بخش بین الملل آثاری هستند که در این نگاه ویژه نمایش داده خواهند شد.
ناصر چنانی خاطر نشان کرد: اولین سانس سینماها از ساعت دو و نیم بعد ازظهر آغاز می شود که به علت استقبال مردم یک سانس فوق العاده نیز برای سینماهای اکسین و ساحل در نظر گرفته ایم. 
وی در رابطه با دیگر برنامه های طراحی شده ویژه روزهای آغازین سال نو، گفت: با توجه به حضور کاروان های زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی، هشت نمایش خیابانی با هنرنمایی هنرمندان بومی استان با رویکرد دفاع مقدس در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، هویزه، حمیدیه و دهلاویه به اجرا در خواهد آمد. 
چنانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در شهرستان ههای خرمشهر و شوش، اجرای سه نمایش کمدی در دزفول و مسجد سلیمان نیز از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت گذراندن تعطیلات نوروز در استان اجرا خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد